האשימה לשווא את האב בפגיעות מיניות ובאלימות כלפי הבת – בית המשפט נקט ביד קשה

מערכת גירושים ישראל

החלטת ביניים מטלטלת התקבלה בבית המשפט בראשון לציון ע"י כבוד השופטת מירית פולוס.

במהלך ניהול הליך של תביעת האב כנגד האם בטענה לניכור הורי של ביתו ממנו החליטה כבוד השופטת על מהלך דרמטי של הוצאת הקטינה מידי אמה והעברתה אל משמורתו הבלעדית של האב.

האב בתביעתו טען כנגד האם כי היא מונעת ממנו לפגוש בבתו הקטינה (כבת 3.5) והיא אף הפסיקה לשלוח אותה לגן ובכך מנעה ממנו כל אפשרות לראותה.

האם טענה בתגובה כי החליטה למנוע את המפגשים משום שגילתה שהאב משתמש בסמים, נהג כלפי הילדה באלימות וישנו אף חשד שפגע בה מינית.

בית המשפט שקיבל תסקיר הן משרותי הרווחה והן מאפוטרופוס לדין שמונה לקטינה התרשם אין ממש בטענות האם ולא רק זאת היא בעצמה מונעת ממשטרת ישראל לבצע חקירת ילדים כדי לבחון את טענותיה.

עוד צוין בתסקיר כי טענות האם נבדקו גם מול הצוות החינוכי של הקטינה ולא נמצא בהן דבר. על פי דיווח הצוות החינוכי, ניכר קשר מצוין בין הקטינה לאביה, היא מדברת על אביה, מקבלת אותו יפה ומגיעה מסודרת ונקיה לגן עם הציוד הנדרש.

בדיון שהתקיים במעמד הצדדים הורה בית המשפט לאם לחזור ולקיים לאלתר את הסדרי השהות של הקטינה עם האב ואף קבע לאם סנקציות כספיות אם לא תעשה כן.

האם כאמור לא סרה מדרכה וסירבה לקיים את הוראות בית המשפט.

ועל כן בהחלטת ביניים דרמטית הורתה השופטת למשטרה ולרווחה להוציא באופן מיידי את הקטינה מידיה של האם ולהעבירה למשמורתו הבלעדית של האב.

מעתה ועד להחלטה אחרת האם תפגוש את הבת במרכז קשר ותחת פיקוח של גורמי הרווחה.

עו"ד המייצג את האב עו"ד שי שמחיוב מסר: "אני שמח לבשר שמשרדנו הצליח להביא החלטה כה תקדימית של בית המשפט בה השופטת נעתרה לבקשתנו והורתה על העברת המשמורת באופן מיידי ואף הגדילה לעשות כאשר הורתה לבצע את המעבר ללא פרסום ההחלטה ברשומות בתי המשפט כדי למנוע מהאם לפעול כפי שפעלה גלית צרפתי אשר סרבה להישמע להוראת בית המשפט"

שיתוף ברשתות החברתיות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
כתבות אחרונות